Ogłoszenie - dyżur wakacyjny
Dyrektor Publicznego Przedszkola Nr 1 „POD TOPOLĄ” oraz Dyrektor Publicznego Przedszkola Nr 5 im. Wandy Chotomskiej w Kozienicach informują, że dyżur wakacyjny pełnią:
- w lipcu - Przedszkole nr 1 „Pod Topolą” ul . Mikołaja Kopernika 11
- w sierpniu- Przedszkole Nr 5 im. Wandy Chotomskiej ul. Batalionów Chłopskich 11
- dyżur w lipcu trwa od 01.07.2019 r. do 31.07.2019 r.
Nr konta Publicznego Przedszkola Nr 1: 56124058621111001036861773 - dyżur w sierpniu trwa od 01.08.2019 r. do 27.08.2019 r.
Nr konta Publicznego Przedszkola Nr 5: 95124058621111001036887164
Wniosek o przyjęcie dziecka na dyżur wakacyjny oraz informacja o kwocie za żywienie będą do pobrania w przedszkolu, do którego uczęszcza dziecko.
Wnioski na dyżur wakacyjny będą wydawane od dnia 03 czerwca 2019r. w przedszkolu, do którego uczęszcza dziecko.
Wypełniony wniosek zgodnie z zasadami organizacji dyżuru wakacyjnego (załącznik Nr 3 do zarządzenia Nr 98/2019 Burmistrza Gminy Kozienice z dnia 21 maja 2019 r.) należy złożyć do dnia 12 czerwca 2019r. do godz. 15:00 w przedszkolu, do którego uczęszcza dziecko.
Informacja o zakwalifikowaniu dziecka na dyżur wakacyjny będzie dostępna w przedszkolu do którego dziecko zostanie zakwalifikowane w dniu 17.06.2019 r.
Jednocześnie informujemy, iż w przypadku dużego zainteresowania dyżurem wakacyjnym w miesiąc lipcu istnieje możliwość uruchomienia dodatkowych oddziałów przedszkolnych przy PSP nr 4 w Kozienicach.
Informacja na temat uruchomienia dodatkowych oddziałów oraz lista dzieci do nich zakwalifikowanych zostanie podana w dniu 17 czerwca 2019 r.
Szczegółowe informacje dotyczące kryteriów oraz zasad organizacji dyżuru wakacyjnego : Załącznik Nr 3 do zarządzenia Nr 98/2019 Burmistrza Gminy Kozienice z dnia 21 maja 2019 r.
Zarządzenie Nr 98/2019 Burmistrza Gminy Kozienice z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie ustalenia terminów przerw, dyżurów i zasad ich organizacji dla publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Kozienice w 2019 roku.
(kliknij w link powyżej aby zapoznać się z treścią zarządzenia)